Tugbamom sancı dün doktoru randevu için kapıda beklerken çok azıcık vardı. Nstde düzenli sancım çıktı sonrasında eve geldiğimden beri sancılıyım. Gece bi kere nstye gittik gündüz gibi çıktı, 1 cm de açılma varmış yatış istedi ama ben eve gelmek istedim iyi ki de gelmişim hala gelen giden yok 🤦🏼♀️ Ama ağrım artmış sanki biraz uyuyabildim neyse ki . Şimdi yine ağrı devam... biz son zamanlarda açılmam olsun diye beraber filan olmuştuk haftada 4 kez filan. Aslında ben de çok hareketli değilim gün içinde evde öyle kapı cam da silmedim hiç bilmiyorum.. gidişat nasıl olacak onu da bilmiyorum annemler İstanbul’da ben İzmir’de, Pazar günü geleceklerdi. Yarın da misafirleri vardı her şeyi iptal ettiler ağar topar yola çıkacaklar bu öğlen, küçük bey gelse iyi olur 🙈