Tugbamom Bugün post açmıştım vajinada ağrı diye doktora gittim nts de sancım çıkmadı zaten sancım yoktu alt kısmımda bıçak gibi ağrılar vardı ayağa kalktığımda, neyse doktor muayne etti 1 cm açıklığım olmuş bebeğin kafası aşağıda ama daha tam kanala girememiş doktorda 2-3 cm açıklık olunca yatış yapıcam dedi deminde squat yaptım baya belki iner diye önerisi olan varmı yada 1 cm açıklıktan ne kadar süre sonra olur sizce doğumum 39+0 oldum
Ftm1609 Tugbamom ayni günlerimiz ve dedigin agrilar bende de var bacam aram aşırı agriyo kalkmakta falan bazen güçlük cekiyorum fakat kontrole gitmedim yarin bi acile gitsem mi ki 🤔
Sezgin Tugbamom 38+6 da 1,5 cm açılmam vardı eve gelince bnde squat yapıyordum ki birden suyum geldi 39+0 da doğurdum. Kişiden kişiye değişiyor sanırım
Tugbamom Bilgeeferhat ovvv 😔😔😔 squat çalışıyorum hergün duş alıyorum ama sanırım bu bebişleringelesi yok
Bilgeeferhat Tugbamom aynen bende sürekli ev siliyorum ama yok haftası benden 2 3 hafta geri de olan tanıdıklarımız vardı onlar doğurdu ben daha bekliyorum 😄
Tugbamom Sezgin bugün benimde tam 39+0 umarım benimde suyum gelir ama hiç öyle gözükmüyor resmen benle beraber spor yapıyor
Tazeanne12 Tugbamom 37+3 de 2cm açılmam vardı hergün yürüdüm hergün squat yaptım temizlik yaptım şuan 39+1 olduk tık yok. Demekki gelmeyince gelmiyorlar
Tazeanne12 Tugbamom 2 haftadır o kadar çok bekliyorum ki 😣 çok yoruldum artık gelmesini istiyerek doğumum şimdi olsa sanmıyorum yapabileciğimi yorgunlukdan
Tugbamom Tazeanne12 insanda beyin yorgunluğu oluyor çünkü sürekli bekliyor geliyor mu geldi mi ne zaman gelicek diye sizi çok iyi anlıyorum 😔
BenMathilda yani cinsel ilişki sanciyi guzel tetikliyor diye biliyorum.. onun dışında diger belli başlı şeyler var ama hep açılmayı once tetikleyecek seyler, sanci icin bebegin asagi inmesi lazım, ayakta kalmak ve ilişki sanırım işe yarayacak şeyler
Tugbamom Bilgeeferhat ya bu olay insanı üzüyor zaten bekliyorsun herkes doğuruyor daha çok Morelimiz bozuluyor
Bilgeeferhat Tugbamom aynen bir de haftası benden küçük olanlar doğuruyor resmen oğlum en son assolist olarak ben gelirim diyor 😄