Başın sağolsun canım Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 🤲🏻 😭😔 bende şuan 36+6 hafdayım bebeğimin tek böbreğinde genişleme var ama doktor önemli bi cmde değil şuan dedi kimi bebeklerde doğuma kadar normal cm e ulaşıyomuş kimisindede doğduktan sonra düzeliyomuş onların sınırları varmış 12-14 cm ulaşırsa sıkıntı ve 38 haftalıkken bebeği alıp hemen ilaçla mudale ediliyomuş ve her iki böbrekte sıkıntı varsa ama tek böbrekse önemli bi durum yaşanmıcağını açıkladı doktorum inşallah bi sorunla karşılaşmayız Rabbim sağlıklı sıhatli kucaklarımıza aldırmak nasip etsin son kusurundan korusun inşallah🤲🏻😔 14 haziranda sezeryana giricem 🙈🤲🏻