kbra92 ben hamileliği çok erken öğrendim sanırım canım betam 1200dü. Öğrendim keseyi gördü. Sonra 2 hafta kalp atışını bebek oluşumunu bekledik. Bebek oluştu çok küçük dendi bebek göründüğünde 6+0 ‘dı bekleyeceğiz dedi doktorum ☺️Bekledik bekledik 10 gün geçti kalp atışını duyduk 6+5 ‘ti usg de.