Betulnebiazizoglu Geç döllenme geç yumurtlama Sebebiyle son adet tarihimi 2 hafta kadar ileriye çektiler. Bu durumu yaşayan var mı 9 haftalık olması gerekirken 7 haftalık doktorlar olabilir diyorlar ama sizlerden yaşayan var mı ?
Daisyy Betulnebiazizoglu ben canım. 2 eylüldü son adet tarihim 22 eylüle aldı doktorum. Şu an 35+4üz 😊
ozge_yasin_budak Betulnebiazizoglu ben canım son adet tarihime bakarsam 40 haftalık hamile olmam lazım ama geç döllenme olduğundan 37.haftamdayım
Trkmn Betulnebiazizoglu benimde ilk haftalarda geç döllenmeden düzeltilmişti son adet tarihim. Şuan düzeltilene göre 38haftalığım☺️
kbra92 Betulnebiazizoglu canim ben yasadim benimkide 5 haftalik gozukuyo normal ama kesede 7 haftalik 2 hafta geriden geliyo ama yalniz ben bebegimi goremedim bos gebelik dedi doktor 1 hafta bekleyelim dedi kalp atislarini da duyamadik malesef bende uzgunum
Betulnebiazizoglu kbra92 evet Canım benimde öyle oldu kese iki kere göründü bebek yoktu baya bekledim hamileliği öğrendikten yaklaşık 20 gün sonra bebek göründü. Bebek göründükten 10 gün sonrada kalp atışı duyuldu.
Trkmn kbra92 evet 1 haftaydı benimki 1 hafta geç görmüştük keseyi. Düzeltilen tarihi dikkate alırsak normal zamanında görmüştük ama☺️
Selmaa Benim de sat 2 nisandi ama ben gec yumurtlama gormustum takip yapiyordum doktoruma da soylemistim. Kalp atisini filan gorunce ultrasonda da farkedildi hafta olarak geri oldugu. Sat ı 8 nisana cevirdi doktorm. Sorun olmuyor yani.
kbra92 Selmaa benimki de 2 nisan adetim ama doktor cevirmedi hic ole canim zaten bana bos gebelik dedi😓
Buseecrin Benimde öyle canım son adet tarihim 6 aralık 14 e çekti geç döllenme olmuş dedi adete göre bakmıyorum artık bende
kbra92 Trkmn bana bos gebelik dedi 2 hafta daha bekliyelim dusmezse kendi kendine kurtaj yapariz dedi tek bi doktora gittim kalp atislarini da duyamadim bebegimi de goremedim 7 haftalik ama belki bi umit bekliyorum bende uzgunum😓😓
Trkmn kbra92 İnşallah güzel haberler alırsınız 🙏 Başka bi doktora daha görünün bence bazı doktorlar çok aceleci davranıp moral bozabiliyolar malesef😕
kbra92 Trkmn aynen ole yapicam 1 hafta daha beklicem ole gidicem baska doktora olmadi kendiliginden dusmesini beklicem mecbur insalah gec dollenme olmustur bi mucize olur inalah 🙏
kbra92 Betulnebiazizoglu benim 7 haftalik kesin konustu doktor bos gebelik diye sancim ve migde bulantim bel agrim artti kendi kendine dussun dedi dusene kadar gitme doktora dedi
Betulnebiazizoglu kbra92 gerçekten bu iş sabır işi imiş canım .. ben yaklaşık 14 ay bekledim bebeğimi. Sonra öğrendim yine bekledim büyümesini geç döllenme dediler 1 hafta çektiler sonra 1 hafta daha çekildi 😊çok erken öğrenmişim hamileliği diye düşündüm sonra
Betulnebiazizoglu kbra92 ben hamileliği çok erken öğrendim sanırım canım betam 1200dü. Öğrendim keseyi gördü. Sonra 2 hafta kalp atışını bebek oluşumunu bekledik. Bebek oluştu çok küçük dendi bebek göründüğünde 6+0 ‘dı bekleyeceğiz dedi doktorum ☺️Bekledik bekledik 10 gün geçti kalp atışını duyduk 6+5 ‘ti usg de.