Nergis34 bizde 37+4 üz son 1 aya kadar normal gidiyorduk ama son ay gerçekten hızlandı büyümesi, bende kendimi suçladım acaba çok meyve yiyorum ondan mı diye doktor alakası yok genetik dedi. Ama hamilelik psikolojisi ben hala kendimi suçlamaktayım bide az yemeye çalışıyorum.