Kızlar 36+6 yız doktorumuz kafası çok büyük bi bebek değil küçük dedi sizce bi sorun olur mu sağlığıyla ilgili ya da ne bileyim ileride kötü bişey olur mu yoksa zamanla normale döner mi ? Hoş kafası çok büyük değil küçük ne demek onu da bilmiyorum ya artık