Tbusraaa anlıyorum canım, yaa hiç gerek yok valla burda böyle kırıp tartışmaya, zaten günlük hayatımızda yeterinde sıkıntı stres altındayız, surda iki soluklanalım, bilgi edinelim diyoruz ne gerek var böyle hiç tanımadığımız insanlarla münakaşaya girmeye, Allah hepimize sağlık sıhhat kolay doğum versin, Gücü olana Rabbim hep daha iyisini nasip etsin, Gücü olmayana da güç kuvvet versin, bazı şeyler maddiyattan çok tercih meselesidir, kimisi verir kimisi vermez, söyleyeceğim bi kadar hepinize hayırlı ramazanlar diliyorum, bence bi güzel günlerde hiç kalp kırmaya değmez..