Kraft twist xlx aldım.görerek almayı tercih ettim.netten bir kere alışveriş yaptım pahalı olarak.o da küçük geldi biraz.yani satıcı bilerek küçük göndermiş.parasıydı iadesiydi derken uğraştım baya bi o gün bugündür almıyorum.ha eskiden sitelerde böyle güvenlik yoktu karttan çekince bitiyordu iş.şimdi öyle değil sanırım onay süreci felan var.ama ben yine de almıyorum