Kyhnsnl58 Bana antibiyotik ağrı kesici yazmış başka bişey yazmadı batikon falan hazteneden çıkmadan kendileri bi pansuman yaptı yapıştırdı taburcu etti ne bi sprey ne batikon yazmadı sorsammı acaba yarın randevum var ama
yagmurtpl Kyhnsnl58 bana da öyle banyodan sonra bandajı cıkar hicbi şey yapma sadece duştan sonra kuru tut dedi, doktorların tedavileri de farklı sanırım 🙄
Kyhnsnl58 Elifelif49 çıkarken dktora sordum gideyimmi pansumana diye ben yaptırdım gerek yok dedi ya dün bantımın çıkma günüydü çıkardık biraz açtım bekledim sonra steril bezle kapatıp üzerimi giydim
Elifelif49 Kyhnsnl58 Hm bilmiyorum ama ben 1 ay boyunca yaptım dikişlerim geç iyileşti tam 32 gün yaptim
yagmurtpl Fdsa amiiiin canım, Bi de kabızlık olabiliyor, bazı doktorlar yazıyormuş benim doktorum Bi şey yazmamış, ben 2gün sıkıntı yaşadım, sonra bana şurup yazdı rahatladım, aklında bulunsun sor mutlaka