Fdsa canım normal de zor sezeryan da zor, ama beklediğimden güzel gecti şükür, biraz kabızlık yaşadım ama şurup kullanıyorum simdi, az sislik var o da ödemdir gecer diye düşünüyorum, bebeğim de iyi ben de iyiyiz Allaha şükür, mutlaka depend al, sütün az gelirse pompa al, göğüs kalkanı almanı tavsiye ederim, aklıma ilk gelen seyler bunlar