Alev_uraz busetezcan ben de çalışıyordum işimi çabuk hallede bilmek için tenha bi hastane aradım ve ege yaşam da kan sonucumu bile 1 saatte halledip çıktığım oluyor evet doktorları ilgiliymiş doktoru Murat Polattı sanırım
Kubra_ali Glsmumul sadaya gidiyorum gökhan beye gidiyordum ama memnun kalmadım azarliyordu bu defa hatice ermine gittim çok iyiydi
Aysdel Kubra_ali bende sada dan hatice hanıma başladım geçen ay bnde çok memnun kaldım çok ilgi sağolsun ☺
Meleketinkaya Alev_uraz benim ki de Sinan' bey 🤗kaç haftalıksınız ayrıntılı ultrason ücretini biliyomusunuz 🤔
Zeynepnusret busetezcan bende ona gittim şimdi çiğli araştırmada irfan beyi buldum onda devam ediyorum süper bi doktor
Zeynepnusret busetezcan 15 haftalık oldum yarın gitmeyi düşünüyorum nasipse cinsiyet için belli olursa
Cihatim Merhabalar bizde hataydayiz. 9+6 olduk bugun. Ozel Karatas Hast. Gidiyoruz. Osman Celik drmuz.
Rabia88 Zeynepnusret Çiğli de irfan bey ve Selin hanım en iyileri doğumu da Çiğli de mı düşünüyorsunuz