Alev_uraz busetezcan bende ege yaşama gidiyorum memnunmusun hastanenden kardeşim orda doğum yapmıştı 5 yıl önce ama şimdi o kadar alakalı değil dediler bende başka yer seçmek zorunda kaldım
Kubra_ali Glsmumul sadaya gidiyorum gökhan beye gidiyordum ama memnun kalmadım azarliyordu bu defa hatice ermine gittim çok iyiydi
busetezcan Alev_uraz hastane cok kalabalik sadece bildiginiz gibi kucuk oldugundan heryer tepis tepis ama doktorumun ilgisi cok iyi sadece onun icin gidiyorum
Alev_uraz busetezcan ben de çalışıyordum işimi çabuk hallede bilmek için tenha bi hastane aradım ve ege yaşam da kan sonucumu bile 1 saatte halledip çıktığım oluyor evet doktorları ilgiliymiş doktoru Murat Polattı sanırım