eedaozak ben de bebeğimin haberini çay sigara yaptıktan sonra öğrendim ve kendimi çok kötü hissetmiştim. Ama sonrasında inan ki sigara aş erdim birini söndürüp birini içtim. Bu da iki hafta sürdü 2.ay bitmeden tabi bunlar. Doktorumla konuştum azar azar bırak kendini sıkıntıya sokmadan yap bunu dedi. 4 5 sigaradan 2 3 sigaraya indi. Bi gün mide bulantısı tavan yaptığında eşimin üzerindeki sigara kokusu tiksinmeme neden oldu o gün bugündür de bulunduğu ortamdan dahi geçemiyorum. Zavallı eşim sigarasını balkonda elinde oda parfümü ile içiyor. Dişlerini fırçalayıp yanıma geliyor. Kendini o kadar kötü hissetme mide bulantısı koku hassaslığının kullanmaya çalış. Gerçekten çok kötü kokuyor umarım doğumdan sonra da tekrar başlamam çünkü artık ciğerimde nodül çıktı bırakmam da gerekiyordu. Dediğim gibi hassasiyetini kullan işe yarıyor