Mucizeemm Poyraz_yusuf çok normal canım ben 20. Haftada hissetmeye başlamıştım. Ilk gebeliklerde farklılık oluyormuş hareket farkinda
Meltemasya2019 Poyraz_yusuf çok erken daha annesi ben 21 haftaya giriyorum daha yeni 2 gündür hissediyorum ❣
Cerry Poyraz_yusuf daha çok erken ama bende çok erken hissettim ve cok güzel bi duygu😍 merak etme sende yakın zamanda hissedersin
Alessia Poyraz_yusuf 16 haftadan berı hıssedıyorum 18 oldum artık daha net eşim bile hıssettı dun saglam bır tekme attı korktu zıplandı sonra agladı falan duygusallastı🤣
Ozge3747 sevgitekes Ben 17 den beri hissediyorum canım. İlk başta dürtme gibi oluyor, şu an sanki deniz dalgası ya da balık kayıyor gibi hissediyorum
Minejjan Poyraz_yusuf ben 16+4 de hissetmiştim ama şuan ki şiddetli vurmasinin yanında o minicik kıpırtı küçük kalıyor tabiiii😊💕🤰
Srfn11 Poyraz_yusuf cok erken 25 ten sonra tam net hareket 18 lerde pirpir bsyler oluo sadece oda her zmn deil