Bellabells Poyraz_yusuf 21+2 de hissettim canım.yani bebek hareketi olduğuna emin oldum. Öncekilere hep acaba mı diyordum. Endişe etme.sakince bekle 😉
Htczmra 18 haftaya gırdım bı haftadr hıssrdyrm cok guzel ılk sırtustu yatarkrn hıssettım suan otururkende hıssedebılyrm
sevgitekes Poyraz_yusuf ben 18+1 ilk bebek hissetmiyorum nasıl bişey olduğunu da çözemedim akşamları segirme gibi hafif oluyor
Ozge3747 sevgitekes Ben 17 den beri hissediyorum canım. İlk başta dürtme gibi oluyor, şu an sanki deniz dalgası ya da balık kayıyor gibi hissediyorum
Naze2151 Poyraz_yusuf bende 16+5 oldum az önce dr dan geldim bebek hareketli ama sen şuan hissetmezsin ilerleyen zamanlarda hissedersin dedi :)
Mlssa Poyraz_yusuf Normal canım daha erken.net hareketleri anca 20.haftadan sonra hissedersin,en azından bende öyle olmuştu.