Nurbozan Bende her gün ceviz süt kaşar peyniri ve muz tükettim 38+6 haftalık 3kilo 50 gram bugün kontrolüm vardı benimde sancım çıktı ve 1 cm açıklığım varmış
Esraabrklu Nurbozan kaşar ve muz kilo yapiyo gerçekten.Ben 20 gün önce gittiğimde 2.800 dü ama ondan sonra muz kaşar yedim şimdi 3.900 olmuş.yani muz ve kaşardan olsa gerek başkada farklı bişey yemedim onun dışında.
Esraabrklu Bişey daha sorucam kızlar.doktora tam olarak kaç haftalık dedim 38 buçuk dedi ☺ yani 38+ kaç günlük oluyo anlamadım??
Esraabrklu Nurbozan hayır hala alttan muayene hiç olmadım.Neddn bilmiyorum yapmadı doktorum daha.heralde son günde mi yapicak anlamadım.
YaseminBatrk Esraabrklu ay ben nst ye girince hep ekrana bakıyorum meraktan 😂 sende baksaydın keşke tüh. Neyse hayırlısı olsun canım inşallah
YaseminBatrk Esraabrklu 40-60 arası sancı olarak kabul ediyorlar demekki . Bunu öğrendiğim iyi oldu bende yarın gireceğim nasipse bakalım çıkacak mı en son geçen hafta girdim nst ye 45 den yukarı çıkmıyordu doktor sancın Yok dedi
Esraabrklu Nurbozan bizim bebişim kilosu da bana fazla gibi geldi.Bakalim nasıl olucak.3.900 gr eğer doğurursam dikiş yani kesi de atılır büyük ihtimalle
Mirzaannesi Benim ablam da 3.700 ile Doğum yaptı normal ☺ Sende inşaallah normal yaparsın 🤰🏼Ama doktorun dediğinden daha az doğuyor diye biliyorum 🤔
Esraabrklu Mirzaannesi ay inşallah ya ben kilolu olmasını istemem ha ordan çıktıktan sonra alsın inşallah🙂 darısı başıma ablan gibi bende normal yaparım umarım.