Esraabrklu Selamün aleyküm kızlar .Az önce kontrolden geldik. 1 haftaya kadar doğumum olucak.Bebegimin kilosu 3.900 çok geldi bana.normal dogum yapabilecek miyim sizce 🤔
YaseminBatrk Esraabrklu bende haber bekliyordum senden maşallah bebeğine . Kaç haftalıktın canımm sen . 1 haftaya kadar Doğum derken sezeryan mı 🤭 bu Arada çatı muanesi oldun mu
Sonay Esraabrklu benim oğlum 3.850 doktor normal yapabilirsin Demişti bence bi sorun olcagını sanmıyorum 4 kilo doğuran var 😂 ablam 😏
Heather Esraabrklu maşallaah💙yaparsınız tabiki bol bol dua okuyun, yürüyüş yapın , strese girmeyin. Rabbim yardımcınız olsun inşallah çooook kolay olsun doğumunuz🤲🏻
Esraabrklu YaseminBatrk tşk ederim.şuan için normal görünüyor. Cati muayenesi hayir yapmadi doktorum .ilk defa nst ye baglandik sadece. 38+6 gunluk hamileyim şuan.
YaseminBatrk Esraabrklu nst de sancınız kaç çıktı peki bende nasipse yarın 38 e giriyorum kontrolüm var
Esraabrklu YaseminBatrk ya ben nst sonucunu doktoruma gösterdim kaç çıktığını bilmiyorum söylenmedi.sonuçlar bende keşke resim atabilseydik gönderecktim sana.
Sonay Esraabrklu inş oyle olur Zaman'ın var daha bi anda doğum Başlayabiliyor hayırlı Doğumlar olsun inş 😊
Esraabrklu Annelik kaşar peyniri muz çok tükettim gerçekten faydası cokmus şimdi anlıyorum artık yemeyeceğim 😁 bu kadar kilo yeterrr
YaseminBatrk Esraabrklu ay ben nst ye girince hep ekrana bakıyorum meraktan 😂 sende baksaydın keşke tüh. Neyse hayırlısı olsun canım inşallah
seydanurceyhan İsallah bi avazda kurtarsin rabbim saglikli sihatli kucagina almayi nasip etsin hurma ve anaeli otuda cok ise yariyi fiolar canim bide bol bol yuruyus yap isallah cok kolay olur 🙏
Oge Esraabrklu ultrason artı eksi sonuç verebiliyor haftaya kadar kilo alacağını düşünürsek eksi çıkar inşallah ama 4 kg üstü çok doğuran var rabbim yardımcınız olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤗🤗
ZbeydeCandanMlk Esraabrklu canım bence sen önce onu kendi içinde çöz moralin yüksek olsun 4 kiloyla çok doğum yapan kadın var burda kimsenin söylediği sana çare olmaz sağlıkla alrsn inşaalllah
zmgdnk ZbeydeCandanMlk ne kadar sürdü? Doktor nasıldı bıraz bilgilendire bilir misiniz ☺️ Merak ediyorum bende çok
Oziss Esraabrklu Akeykum selam 4kilo doğum yapan bile var inşallah sende normal doğum yaparsın 🙂 ama stres yapma dogurcam de olacak de yaparsın. 🙂 haber verirsen sevinirim canım
Esraabrklu Tşk ederim kızlar hepiniz moral verdiniz allah razı olsun.dua ediyorum bol bol.Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun çok zor .Hepinizi öpüyorum inşallah haberdar ederim sizi.son günlerimiz kaldı zaten.🤗😘