seyhan81 sanki evet öyle biraz 😊 37. Haftaya kadar normal doğum dedi, her hafta kontrole gidiliyor ya kızı acilen sezeryana aldı bebek pisliğini yutmuş diye tabi bebek doğdu çok saglikliydi, ama arkadaşım ertesi gün ayağa çok rahatlıkla kalkti, dikiş ağrısı flan kesinlikle olmadı ..