Bsr66 Nefesim canim ben bihter hanima.gdiyorum evet tecrubeli bi doktor normal dogum dan yana kesinlikle ama sen sormadan pek bisey soylemiyor ilgisiz oldugndan bi cok kisi sikayetci
Odourss Nefesim canım ben ona gidiyorum çok memnunum. Ne zaman ararsan ulaşıyorsun. Teşhisleri de çok dogru çıkıyor. Tecrübeli bayağ
Nefesim Betus261 ben su an sehırdısında otıruryorum ama memleketım kayserı dogumu kısmetse kayserıde olucak arastırıyorum ama napacam kıme gıdıcem bilemıyorum
Nefesim Bsr66 Hıc gıtmedım ben bıhter hanıma onceden tanıyorum kendısını benm dayımların eşlerı hep onda sogum yaptılar memnun kaldılar baskada hangı doktor var bılmıyorum ki beynim yanıyor resmen😄😄
Elifveoglu Nsl18121994 telefonla öğrenebilirsiniz aslında ücretleri söylüyolar bize doğum 1200 demişlerdi medicalde ama o zaman muayene 60tı zam gelmiş muayene 80 olmuş doğum ne oldu sormadım daha ben de öğretmenim indirimle 47tl ödüyorum muayeneye
EsinKaraglle Elifveoglu canım merhaba yorumunu görünce sormak istedim. Ben de öğretmenim ardahanda zorunlu hizmetteyiz ama kayseriliyim doğumu orda düşünüyorum kısmetse. Öğretmene indirimden bahsedince sormak istedim ne indirimi oluyo o tam olarak. Bir de doğumda da indirim vs oluyo mu genel olarak hastanelerde öğretmenlere bi bilgin var mı?
Bsr66 Nsl18121994 canim ben bihter hanima.gdiyorum evet tecrubeli bi doktor normal dogum dan yana kesinlikle ama sen sormadan pek bisey soylemiyor ilgisiz oldugndan bi cok kisi sikayetci
Hndntrk Bayanlar bende kayserideyim aranızda detaylı ultrasona giren var mı varsa nereyi tercih ettiniz
seyhan81 Hndntrk ben Tuncay Özgün de oldum detaylıyı. Özel kliniği var hüma hastanesinin arkasındaki kartal iş merkezinde. Fiyat biraz pahalı 300 lira ödedim ama rahat 1 saat 15 dk ilgilendi kalbine belki 10 kere baktı ayak tabanına bile en az 4 kere baktı. İki hafta sonra ücretsiz kontrole çağırdı dedim heralde bu sefer az bakar ama yanıldım yine 1 saat sürdü incelemesi. Fakultede ders veren bir hoca o yüzden prof olması özellikle çok iyi gözden hiçbirşey kaçırmıyor
Elifveoglu EsinKaraglle genel anlamda bi indirim yok sanırım ama sendikanız varsa %40 indirim uyguluyolar doğum ücretinde uygulanıyo mu bilmiyorum
Nsl18121994 Erciyes’te bayan a sıra bulmak zor ücreti de yüksek .. benim neveşhirdeki Harika ilgili ama evimde olmak istiyorum bnde 😪 bişey olsa burda hemen gideceğim bir hastane olsun istiyorum .. çok zor yaa korkuyorum da ilgilenmeyen yere düşersem diye de
Odourss Nsl18121994 mrb. Ben özel erciyes kartalda bihter senem feyzioğluna gidiyorum.gayet memnunum şükür.
Odourss Nsl18121994 erciyes kartal kadın doğumcularıyla ünlü. Hem fiyatları da cok yüksek değil. Zerrin avuş a gidiyor kuzebim o da cok memnun. 100tl sanırım muayene. Salih beyi iyi duymadım. Zeki yılmaz da orada. Bunlar heo isim yapmış doktorlar. Medical palace ı hiç tavsiye etmem. Eski sevgi hastanrsi. Cok laçka ve hiç özen göstermiyorlar. 2 defa büyük olay yasadım orda. Kavga ettim çıktım.bi daha da gitmem tövbe. Erciyes kartalın dogum ücreri daha makul en azından ve doktorları cok iyi. Dogum bu sakaya gelmez.
Odourss Nsl18121994 yok ben hüma kadın dogum hastanesine gideyim iyice ucuz olsun diyorsan, cihat bey var, arkadaşım cok memnun 2 dogumunu da onda yaptı. Oraya da gidebilirsin. Erciyes kartalla hüma karşılıklı.
Nefesim Odourss evet baya tecrübeli önceden tanıyorum su an sehırdısındayım ama douma yakın gıdıcem dogumuda arrık onda yapmaya dusunuyrum boyle cok fazla arastırıncada illaki bısey cıkıyor
seyhan81 Nefesim ülkü hanıma bende gidiyorum 6 ayımızı bitirdik ama sanırım doğumu orda gerçekleştiremeyeceğiz çünkü cidden fiyat çok fazla. Ama doktorum çok çok iyi maalesef bende altarnatif bir doktor arayışındayım. Hüma has. ErşatBatmaz hakkında bilgi edinmeye çalışıyorum bende
Nefesim seyhan81 ever o bayana cok iyi dıyorlar ama ücreti banada pahalı geldi onun yerıne cocugumun eksıklerını tamamlarım ben sehırdısundayım dogumda gelıcem ercıyes kartalda bihter hanım var oncedende tanıyorum onu ondan düşünüyorum kusmet olursa hemde tecrübeli doktor
nurkara seyhan81 kesinlikle tavsiye etmem ersad Bey'in l, hem çok ilgisiz ve havalı sorduğun soruya cvp vermiyor, girip cikman 5 dk sürüyor.. bnm bebeğim onun yüzünden dusucekti yanlış tedavi vermisti bna. Tabiki yinede senin tercihin.
Desafa seyhan81 ben de gittim Tuncay beye riskli gebeliğim doktorum Zerrin avul o önerdi iyi bi doktor 👨⚕️
Hndntrk seyhan81 fakülteden randevu aldım dediğiniz kişiye belki muayenehanesindeki kadar ilgilenemez ama sevindim yinede iyi doktor olmasına
Betus261 seyhan81 acaba ne zaman ücretsiz kontrole çağırdı bu olay ne zaman oldu bende gittim çağırmadı da