SelmAlper Syst33 folik asitler aç karnına kullanılmaz ki yemekten sonra hemen içilir ilk defa aç karnına içildiğini duydum sizden
Syst33 SelmAlper doktor söyledi aç karnına kullan diye aç karnına emilimi daha hızlı olur ya ondan diye düşündüm ama tok karnına atıyorum onuda çıkarıyorum
Aysingeldiislerdegisti Burcusfrngl sakın bırakma folik asit bebeğin omiriliğinin doğru kapanmasını sağlar eğer bırkiakırsan bebeğinde anomoli yani bedensel engele sebep olabilir. Doktoruna söyle bulantı yaptığını markasını değiştirsin ama sakın bırakma. Kafaya göre ilaç bırakılmaz bubkadar cesur olmayın sağlık konusunda
Pnrvlkn Burcusfrngl bide sakın bırakma canım bebek için önemli herkesin yapısı bir değil kiminin ihtiyacı vardır kiminin yoktur kullanmadım birşey olmadı diyenleri sakın dinleyip kullanmamazlık yapma ben bekarken folik asit eksikliğim çıktı doktor dedi eğer düzelmezse evlendiğinde çocuğun engelli doğar 2 kutu bekarken bitirdim nişanlıykende kullandım evlendim ilk gece hamile kalmışım o zamanda 3 ay kullandım çok şükür bebeğimde bir sorun yok sende dikkat et
Ahidem32 Burcusfrngl Bn kullanamadım imom vermişti ama ilk 4 ay bulantı yaşadığımdan dolayı bıraktım.
SelmAlper Syst33 ilk defa duydum istersen doktoruna söyle değiştirmesini iste kustuktan sonra bir anlamı kalmaz ki çocuğa faydası
NihanMine Burcusfrngl kullanmayı bırakma bence bebeğin beyin gelişimi için önemli folica kullanıyorum ben doktorum bunu önerdi içerisinde b12 falan da var dene istersen
Bendisdemir Modies merhaba bende folbiol içiyorum ama o iyi değil içme diyenler oldu. Dr marka vermedi bana ben aldım. Kullanan olunca seviniyorum.
Zulubik Burcusfrngl folik asit eksikliği ciddi sorunlara yol açabiliyor evet ama tahlil yaptirip folik asit değerinize baktırin Bi eksiklik yoksa kullanmayabilirsiniz. Sonuçta bu takviyeyi biz eksiklik olmasın diye alıyoruz. Düzenli olarak değerinizi takip ettirin yeterli.
Vet-hek-meri SelmAlper canım mrb bende pregna formula kullanıyorum ilk gebeliğim de vitamin degerlerim yerlerdeydi nitekim düşük oldu ikinci gebeliğimde hemen baslattı bu ilaca 26.haftamdayım doğuma kadar kullanacaksın dedi doktor
SelmAlper Vet-hek-meri alınması gereken bir çok vitamin var içinde günlük almamız gereken ama alamadıklarımız ister istemez oluyor ve bu tamamlıyor hem bebek için hem anne için ben gayet memnunum doktorum istersen devam et dedi ben edeceğim birde ben zaten hamile kalmadan öncede kullanmaya başlamıştım baya memnun kaldım umarım sende kalmışsındır🙏 Bir çok doktor bu markayı bilmiyor
Vet-hek-meri SelmAlper evet canım sana katılıyorum içinde gercekten cok faydalı vitaminler var bende doğuma kadar kullanacagım ne de olsa hiç bi sakıncası yok faydası daha cok sağlıkla sıhatle kucagına al bebişini🤗
Burcusfrngl Ben hamilelikten önce kullanmadım planlı bir hamilelik değildi ve değerlerime baktı herşey gayet normal dedi ilk 3 ay kullanacam bir ay daha kendimi sıkcam mecbur ama bazı doktorlar vermemiş hiç birşekilde o kafamı karıştırıyor
SelmAlper Burcusfrngl folik asit bebeğin gelişimi yani beyin gelişimi için önemli çünkü günlük olarak bütün vitaminleri alamıyoruz açıkçası günlük ceviz yenmesi gerekiyor düzenli beslenmek gerekiyor ki açıkçası ben evde olduğum halde bile bazen zor geliyor her şeyi yemek bu yüzden benim alamadığım vitaminleri çocuk için önemli olanları takviye amaçlı zaten bu ilaçlar bir problem olmasın diye biz şu an 4 aylık olduk her şeyimiz çok iyi ben kilo veriyorum bebeğim çok sağlıklı bir şekilde kilo alıyor bence çok faydası var bebek için