Sivasgelini Senaaysu Senaaysu merhabaa 8+2 olduk dusuk tehlikem var bulantim 1 haftadir asiri olmaya basladi bisey yiyemiyorum is yerinde sadece tuzlu cubuk veya tatli seyler yemek almiyo midem kusma hic olmadi henuz kalp atislarinida duymadik daha insallah cuma gunu kontorulde duyarim 🙏🏼
queennn ya kızlar bişey sorcam size sata göre 7.haftadayım ama geçen hafta doktora gittiğimde 5 hafta demişti yani şuan 6. haftadayım böyle bi durum yaşayan var mı yani satta 1 hafta önde ama ultrosonda 1 hafta geride bu durum doğal mı🤦🏻♀️
kbra92 Senaaysu canim benim 7 hafta oldu bulantim bas donmem ve karin agrim var kanamam yok ama bos gebelik dedi doktor 1 hafta daha bekliyelim dedi kese var bebek gozukmuyo hic
Sevo16 Merhaba benim 5+3 mide bulantısı ve çok halsizlik var asla hiçbirleyden keyif alamıyorum yarında Allahın izni ile bebeği göreceğim 🙏🏻