Senaaysu Gebeliğin 7. Haftasında veya yakın haftalarda olan var mı 😊tanışalım bulamtılar olmaya başladı mı 😀
Sivasgelini Senaaysu Senaaysu merhabaa 8+2 olduk dusuk tehlikem var bulantim 1 haftadir asiri olmaya basladi bisey yiyemiyorum is yerinde sadece tuzlu cubuk veya tatli seyler yemek almiyo midem kusma hic olmadi henuz kalp atislarinida duymadik daha insallah cuma gunu kontorulde duyarim 🙏🏼
kbra92 Senaaysu canim benim 7 hafta oldu bulantim bas donmem ve karin agrim var kanamam yok ama bos gebelik dedi doktor 1 hafta daha bekliyelim dedi kese var bebek gozukmuyo hic
gulcanumut Merhaba ben 8 haftaya girdim ilk 3 hafta bulantı kusma aşırıydı günde 4 5 kez kusuyorum ama 8 haftaya girince bulantım yok denilecek kadar azaldı sadece yorgınluk ve halsizlik var.
Kadriye-melek1 Ben 8 +6 haftalık hamileyim dün ve öteki gün hastanede yatış yaptık sürekli kusmaktan artık kan kusuyordum doktor bi ilaca başladı largactil diye
mysteryy34 Benim başladı özellikle sabah çok kötü oluyorum ama çıkarmıyorum yemek de yiyebiliyorum ama çok halsiizm siz nasılsnz?
Kadriye-melek1 mysteryy34 senin de ayni benim gibi başta öyle oluyor sonra bi damla suyu bile çıkrıyorsun en son öğürmekten boş boş kan geldi benim ağzımdan doktor yatış yaptı bide tiroidleri etkiliyor canm dikkat et
sevval55 Ben 5 haftalıgın henüz hic bulantım yok çok şükür ilk haftalarda olmadysa sonrasında büyük ihtimal olmaz diyolar sizin ne zaman başlamıştı
anrblc sevval55 bende 6 haftaya kadar hiç bulantı falan yaşamamıştım ama 6 hafta olduğum gün bulantı ve kusmalarım başladı kişiye göre değişiyor inşallah sizin olmaz.
Kadriye-melek1 Kalp atışını duyduk canım biz . Benim bulantım adetim 4 gün gecikti 4. Gün bulantıdan anladım zaten hamile olduğumu o günden beri çekiyorum 😕
Sinem19-73 Slm bende 8+3gunluk hamileyim benimde iki haftadır bulantim var uykulardan çok rahasiz oluyorum artik mide bulantisindan dolayı yemek yemek istemiyorum
Mukos 7+4lüğüm geçen hafta 2 kese ve bir kalp atışı görüldü ama bende tık yok mide bulantısı adına sadece kokulara karşı biraz hassaslaştım :)
queennn merhaba herkese :) ben de şuan 6+6 yım yarın doktora gideceğiz kalp atışlarını duymaya :) ben de de hiç bi his yok bazen acaba hamile değil miyim diyorum :) Arada göğüs hassasiyetim oluyo sadece :)