Zeynepca Canım benim ablam geçen sene temmuzda ikizlerini kucağına aldı 37.haftada sezeryana alındı aslında son haftalara kadar hastahanede doktor gözetiminde olacaktı fakat istemedi o kadar hafta hastahanede duramam dedi öyle olunca doktor 37.haftada hamileleği sonlandırdı biri 2750 gr diğeride 2950 gr doğdu Rabbim hepinizin yardımcısı olsun vakti zamanı geldiğinde sağlıkla alın ikizlerinizi kucağınıza 🙏😍