Mayasey Ebrs canım şuan 1 biberon dolmaz zaten. Biz yoğun bakımda kaldık hep mama takviyesi yapıldı. Şimdi evdeyiz. Gece doymuyor gibi geldiğinden arada mama veriyoruz. Doktora sorduk. Eğer açlık ağlamaları varsa mama verebilirsiniz demişti.