Ebrs kaçıncı gün şuan? Aslında evet ilk gün o kadarcık süt bile yetermiş. Ama benim bebeğim 2300 doğdu, o yüzden şekeri düştü yoğun bakıma aldılar. Orda mama takviyesi yapıldı. Doktorum bana doğmadan bunu söylemişti. Bebeğim küçük doğacaktı bu nedenle şekeri düşebilir demişti. O yüzden hazırlıklıydım.
Eve geldiğimizde 6 günlüktü. Evde sadece anne sütü verdim yeterli oluyor. Yılmadan 2 saatte bir sağmak gerekiyor sütü. Ne kadar çok sağarsan sütün o kadar artarmış. Ben hastanede sağıyordum gece bebeğime versinler diye. Evdeyim artık sağmıyorum