DiplomaliEvHanimi bak canim kurtaj sonrasi cok rahat hamile kaliniyo ben ocak 2 de kurtaj oldm ve ocak 15de yumurtladm o gun hamile kaldm. Ama kanamali bi hamilelik gecirdim 18 haftadada acilmam oldu ve dusuk yaptim. Ben kurtajin hemen sonrasnda hamile kalmayida onermem sana. Evet anliyorum hemen yerini doldurmak istiyosun bende oyle istedim ama bedelini en agir sekilde odedim 18 haftalik oglumu kaybettim melek oldu yavrum. Bnden sana tavsiye 2 adet daha bekle korun rahmin iyice toparlansin. Bu aradada sogan kurunu yap ama cok iyi korun hamile kalma olasiligin cok yuksek cunku. Ben 3 hafta once kurtaj oldum ve 6 ay koruncam insallah ve 6 ay snra bende sogan kurunu yapip oyle korunmayi birakacam. Kizima sogan kuru yapip hamile kaldm ve cok saglik li bi gebelik yasamistim sonraki 2 gebeligime o kürü yapmadigma cok pismanim cunku sogan kuru gercekten yumurtalari acayip kaliteli hale getirio.