DiplomaliEvHanimi Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım, allah bir daha evlat acısı yaşatmasın inşallah. Bence soğan küründen ziyada incir kürü uygulamanı tavsiye ederim. Gynositol diye takviye edici bir ilaç demiyim ama vitamin mineral benzeri birşey var. Ben kendim de kullandım çokta faydasını gördüm, folik asit benzeri bişey. Onu kullanmaya başlamanı, düzenli kullanmanı onun yanında da incir kürü yapmanı öneririm. Çevremde uygulayan ve faydasını gören arkadaşlarım oldu, saraçoğlunun internet sitesinde detayları yazıyor ben ordan bakmıştım. Bi arkadaşım hamile kaldıktan sonra önermişti bana, herhangi bir zararı yok. Soğana nazaran daha zararsız.