Normalde 32de calisamaz veriyorlar. Uzatmak istiyorsan calisabilir raporu aliyorsun doktordan. Bn maasim biraz daha yatsin diye calisabilir alip 32 de yillik izne ciktim. 36da calisamaz aldim.
Verdikleri raporu dogumda goturucem toplam 16 hafta dye biliyorum.