mrsdoruk bende 32.haftamda aldım gecen cuma verdi doktor ama ayı tamamlamak için sağolsun patronum 1 hafta daha çalışabilrisen çalış dedi bende bu haftayı dolduruyorum ☺️ Şey sorcaktım sizin bu doğum parasını yarı yarı mı alacagız bi yarısı doğumdan sonra bi yarısıda doğum izni bittikden sonramı