ucmgk21 Cigdem07 bu haftalarda çıkması gerekiyor mu acaba kendim zayıf olduğum için daha çabuk çıkar diye bekliyordum ama çıkmadı. Cinsiyetini gördük ama ☺️
Cigdem07 ucmgk21 Şöyle diyim benim görümcem şuan hamile 5.buçuk aylık göbek yok ☺️ Ama kendisi çok zayıf değil hafif balık etli :) ben 52 kilo ile hamile kaldım ama hala 52 kiloyum 😀 göbek çıktı benim çok değil ama yine de 🐣
Masal_asil Cigdem07 14+4 oldum göbusum sanki 5 aylık gibi kilo hiç yok sadce göbek var .. bulantı felaket
Cigdem07 Masal_asil Hadi ya o kadar çıktımı ☺️ Maşallah bulantı sabahları var bende sadece ama ilacımı aldıgım zaman kusmuyorum hiç 😩 geçsin gitsin artık mide bulantısı
Masal_asil Cigdem07 hiç sorma bende hapsiz ayağa kalkamıyorum çok kötü bi durum allah yardimcimiz olsun
Ezgi2019 Cigdem07 14+0 canım tam . İkili testte 12+5 de tarttı doktor hala aynı kilodayım ama karnım da bi çıkıntı var ben de anlamadım 🤣 %51 erkek dedi bu ara da cinsiyete 🥳
Cigdem07 Ezgi2019 Bana kız dedi 😀 hayırlısı olsun insallah ikili testi bende 12 de yaptırdım şükür bi sorunumuz yok :)
Ezgi2019 Cigdem07 benim de yok allaha şükür 🙏🏻 Bakalım yarın gidicem bi tatil öncesi netleştirir inşallah 🙏🏻 Hayırlı olsun minik prensesinn canım benim ❤️
Esrabklmz Cigdem07 evet bende hiç bi hazırlık yapmıyorum şu an ne olur ne olmaz çünkü %10 da olsa erkek olma payı var 🙈 sağlığı yerinde olsun da fark etmez kız erkek insan sadece merak ediyor işte 😍😍
Cigdem07 Esrabklmz En güzeli iyice net olsun ondan sonra alırız zaten para olduktan sonra bütün herşey bizim 😍☺️👍👍
Elcinttk Cigdem07 bende 15 haftalığım ama hiçbir belirtim kalmadı çok şükür rahatım göbeğimde çok çok hafif var ama hamıle oldugum kesınlıkle anlasılmıyor 😊
Ozgeyusuf Cigdem07 benim ikinci gebeliğim fırladı valla göbek oğlumda 6 aya kadar çıkamamıştı bunda daha şimdiden 6 aylık gibi oldu
Cigdem07 Ozgeyusuf Benim arkadaşımda aynı ilk cocugunda belli bile değilmiş şuan 4 buçuk aylık baya belli ☺️☺️
Cigdem07 Dön dön dön yatamıyorum sinir oluyorum yüz üstü yatamıyorum sırt üstü yattıgım zaman belim ağrıyo napcam bilmiyorum 😀
Dilru Cigdem07 ayni durumu bende yasiyorum 2 gecedir. Birde sirt ustu yatilmamasi gerekiyormus onu ogrendim. Surekli uyanip, donup duruyorum 😂