14+5 iz bizde akşama doğru acayip şişkşnlik oluyor sabah kalkınca hepsi gitmiş 😂rahmimin üstünde var hafif şişlik cinsiyete gelince bu zamana kadar erkeğe benziyor dediler bayramdan sonra yine gidecem kontrole bakalım bu sefer kesin öğrenirim inşlh❤️Uyku halinden bi çıkamıyorum baş dönmesi ve ağrısı çok oluyor 😇