Tugba2626 Oguzalpveannesi yalan hepsi ya bende geberdim 10 gün acısı geçse yürürken bile 2 büklüm yürüyorsun. Bir an önce geçer canım inş çok geçmiş olsun
Oguzalpveannesi Tugba2626 kesinlikle yalan yürüyemiyorsun doğru dürüst wc gidemiyorsun çocukla ilgilenemiyorsun kendi canının derdine düşüyorsun resmen bin pişmanım
Vctry1706 Sezeryan tercih değil müdahale durumudur normali zorlamalisiniz bence.43 gün önce normal doğum yaptım kesinlikle normali öneriyorum o kadar dikişim olmasına rağmen
Vctry1706 Elifkorul inanın dikiş sayımı söylemediler bile baya fazla baya yırtarak geldi oğlum dikerken genel anestezi verdiler o kadar yani ama 1 hafta yani az dikişi olan 1-2 günde kalkar.gayet eski haline de döndü yani iz bile yok hiç doğum yapmamış gibiyim ruhen de bedenen de 😊