Merhaba kızlar 32 haftalık gebeyim doktorum doğumu nasıl yapacağımı bana bıraktı ve iki hafta sonra karar vermiş ol dedi. epizyotomi ve dikişten çok korkuyorum. Sezeryan yapan arkadaşlar uyanma evresi ve sonrası nasıl oluyo yazabilir misiniz tecrübelerinizi... Napıcam bilmiyorum... 🙄