DestanMavi ayy bnde açtm post gerçektn bn önceleri çok gerkli görüyodm sonra sağlık ocağı herekse yapılmıyo belli risk faktörleri var bunlar varsa yapılmalıdr dedi. Drm bna bıraktı ama iyi olur dedi. Sonra şey düşündm açlk şekere baklsn kan alınıp sonra 50 mglık neyse çikolata meyvesuyu yesek içsk bakılsa dedim toklk o şekldede analşılablr.