Rabiaibrahim0803
DestanMavi Dün yaptırdım canım içtiğimiz şey gazoz gibi bişey tadı çok güzel değil evet,hatta kan verme durumu da eziyet biraz ki ben oturup izlerim normalde yine izledim ancak ac olmak zorluyor.Kendimi hep çocugum için her şeye değer diye motive ettim.Benim annem kayınvalidem ve etrafımdaki bir sürü insan aman ne gerek varcılardan.Büz doğurduk ne şeker yüklettik ne doktora gittik diyorlar.Ama geçmişe baktığımızda bebek ölümleri,sakat bebek doğumları ,anne ölümleri çok fazla.Tabiki yine olabilir Veren Allah alan Allah ama çok zor bir şey değil ben önlemimi alayım çocuğumda olabilecek her şeyi elimden geldiğince engelleyim gerisi Allaha kalmış yine de sen bilirsin tamamen kendi fikrim ve sonuna kadar savunuyorum.