Benim de eşimde d vitamini eksikliği var. Kızımın 40 çıktı eşimin 16. Eşim vitamin kullanmasına rağmen düşük. Haplar çok işe yaramıyor. En iyisi sprey özellikle içerisinde zeytinyağı olanlar daha iyi emiliyor. Wellcare kullanıyorum kızıma değerleri çok iyi. D vitamini çok önemli çabuk hasta olursunuz eksikse bağışıklık sistemini etkiliyor tamamen.