Gizemabc Nesiii 9+6 haftalık hamileyim. Çekirdek aile dışında bir halama daha 2 gün önce haber verdim. Ama henüz sosyal medyadan paylaşım yapmadım. Nazara inanıyorum. İnsan sevincini paylaşmak istiyor; ama hemen herkese söylemenin doğru olduğunu düşünmüyorum.
Minik_Hanim Nesiii daha kalbini duymadan o heyecanla ailelerimiz ve yakın arkadaşlarımızla paylaştık.. Kalbini duyduktan sonra iş yeri ile paylaştık ve sonra çığ gibi büyüdü 😂 12 haftayi geçip cinsiyet netlestikten sonra sosyal medyada paylaşımlara başladık.. Nazar değer diye düşünerek kendimizi kisitlamadik allahım korur çok şükür 🙏 Çok fazla korumacı olmak hoşuma gitmiyor sakınan göze çöp batar inancındayım😊
1ogrencianne Nesiii biz annemlerle kayınvalideme söyledik ikisinden de uzakta yaşıyoruz onlar çevrelerine söylediler, sosyal medyada hiçbir şey paylaşmadım paylaşmayı düşünmüyorum ☺️
Kbryldrmr Nesiii 7 sene bekledikten sonra haberi alınca o akşam ailelere söyledik kalbini duyup doktordan gelincede annem ve kayınvalidem tek tek herkesi arayıp söyledi 😂
Askkokuluyavrum Nesiii sosyal medya kullanmıyorum kullansam da paylaşmazdım aileme 2. Ayım bitmişti söylediğim zaman etrafıma da 3 aylıkken falan söyledim 🙏
Chan Nesiii Aynen, sıkıntısız geçti hamileliğim sosyal medyasız aynı zamanda 😅 fazlasında da insanlar darlayabiliyor. Doğurmadın mı hala, çok kilo almışsın, aaa kız mı hmmm gibi yorumlar can sıkıcı 😅
Fasulyeveannesiii Nesiii ben 12. Haftamda paylaştım ailem dışındaki kişilerle ama o bile erken gibi geldi sonradan cok korktum Allah’ın izniyle bişey olmadı burada birkaç post okuyunca soylemesemiydim dedim