feyzaa34 Nesiii ben aileme hemen söyledim 16. Haftada arkadaş akrabalara söyledim 20 dede sosyal medyada ufak bir paylaşım yaptım hikaye kısmında oda☺
mert sevval55 hahahaha çok iyimiş :) bende 4 haftalık hamileyim ama kimseye bir şey demedik.Bayramda ailelere söyleriz heralde
madl41 Nesiii ben önce annemi aradım Anneanne oluyorsun dedim sonra eşim annesine aynı şekilde söylemişti zaten bi kişiye bile söyleyince tüm aile duyuyor😅😅 Ama sosyal medyada paylaşmadım çünkü nazara inanıyorum. Bide çocuğu olamayanlar falan da olduğu için çevremde onlarıda düşünüp paylaşmadım 😊
ZehraAlbayrak Nesiii testte hayalet cizgiyi gorunce ogun evde temizlik vardi ilk yardimcima soyledim o an o vardi evde tek hhaha sonra anneme dedim beraber dr gittik keseyi gorene kadar annem kocam ve gul abladan baska kimse bilmiodu 😀 keseyi gorunce babama kardesime ve 1 kuzenime soyledm. Bebegi gorunce 8+4 olmustum o zaman cok samimi arkdslarma soyledm. 4-5 kisi yani. 4-5 aylik oluncada sosyal medyadan paylascam
Deletedmom133 Nesiii ben 3 4 aylıkken sosyal medyada su şekilde paylaştım biberon koydum bebek ayakkabısı falan eşimin benim birde bebek ayakkabısı o şekilde yayınladım aikem hemen öğrendi zaten yavas yavaş akrabalara yayıldı bebek var mı diye ne de var dedim çok şükür yakındada doğuruyorum olacak olan son aydada olur doğunca da nazarla ilgisi yok bence inanmıyorum 😊
drytcvkarsln Nesiii sosyal medyada neredeyse 25 haftada falan paylaştım yakınlarım hep en basında bılıyordu
Chan Sosyal medyada 5. Ayda bir paylaşım yaptım bebek kıyafetleriyle, bir daha doğuma kadar da yapmadım 😅
Nesiii Ben sadece ilk trimester’i atlatınca düşünüyorum tabi herkesin kendi bileceği iş 😃 Sonuçta bir sürü olasılık var, neyse çok düşünmemek lazım yiyecek ekmeği varsa gelir derler büyüklerimiz 😀😍❤️
Chan Nesiii Aynen, sıkıntısız geçti hamileliğim sosyal medyasız aynı zamanda 😅 fazlasında da insanlar darlayabiliyor. Doğurmadın mı hala, çok kilo almışsın, aaa kız mı hmmm gibi yorumlar can sıkıcı 😅
Mayasey Nesiii rapor almak zorunda kaldığım için iş arkadaşlarım erken öğrendi. Onun haricinde nedense kimseye söylemek istemedim. Ama söylemedi demesinler diye bir iki arkadaşıma 3. Ayda söyledim. Sosyal medyada özellikle hamileyim paylaşımı yapmadım. Ama inatla da saklamadım. Hamileysem hamile fotoğraflarımı koydum. Altına bilmem kaç haftalık hamile yazmadım.
Nesiii Mayasey bencede çok saklanacak bişi değil bide minik bir mucize ister istemez dışardan belli oluyor 😌
Nesiii Alarasel 2 haftamız kaldı,yapmıyorum paylaşım felan eşimide tembihledim 😀 geçen yapmış kimse görmeden sildim 😂😂