Ozgebudak bizim bi komşumuz vardı. 3 çocuğu var ikisi 5kiloya yakın doğmuş sonuncusu 3,5 kilo doğdu çok zayıf bu diye oturup ağlayan bi kadın 😂
neyse bunun oğlunun çocuğu oldu.
Adam Kendi 5 kilo doğmuş zaten, evlendiği kadın da boylunposlu iri yapılı. O da aynı kilolu doğmuş.
Sonuç iri bebekleri oldu normal doğuramadı sezaryenle oldu😊
5 kilo demişler 4800 falan olmuştu yanliş hatırlamıyorsam. Ama herkes bir değil. Benim kuzenim de aynı kiloda bebeği oldu normal doğuracağım diye tutturdu ve doğurdu. Dikişi biraz oldu ama bu tamamen senin yapınla ilgili bi durum..💜💜 rabbim sıkıntısız, acısız bir avazda kolay doğumlar nasip etsin hepimize inşallah🌸💜