Ozgebudak 😂😂😂😂aanneme soruncaki anne sen yerdinki ben boyle sipa dogulmusum diye😂yazik kadin ya.ay o gunu hatirlatma bana diyo hala:)😂😂normal dogurmjs ama beni annem.annemin gebeliyi riskliymis .plasenta ondeymis doktora 1 defa gitmis oda kanamasi olmus diye gitmis.doktor bi kere bakinca ya sen yada bebek kalir demis Allah korusun.hem bebekde kilolu sen sezeryan ol mutlaka.hem ters geliyormusuum.annemin kaynanasi para vermemis anneme.neyseki.dogum ani yaklasmis ben tersmisim hala)1 saat gecince ebe bakmis anneme.evdeymisler.sok olmuslar bebeyin kafasi donuk sen doguryorsun demis.plasenta yukari cikmis yokmus orda
Allahin mucizesine bak.annem beni zor dogurmus.dogunca da 5kilo 300 gelmism.odemim gitmis 5 kilom kalmis😂😂o uzden hala deyincw strese kapilir guzel annem benim😍😋yumurta ve patlican yerdim hep oyle diyo😂😂😁😁😁.ben kucukken cok sismandim.15 yasimda zayifladim.ve zayif kaldom sadece hamileliye gore boyle sistim baya🙄esimde oyle olmus.esjmde normal kiloda zTen.o uzden kilolu bebe diyerek cokta arzulamiyin kizlar 😂😂😂😂ben korkumdan normal kiloda olsun drrim.ama boyle gidince genetik cekicek galiba.27 haftaliyiz 1700 qramdi😂9 ayda ne kadar olucak bilmiyroum😂