ekara evet herkesin kendi tercihi canım . Benım çok küçük oldugu için sana uygulanan işlem bana uygulanmadı . Doktorum ilaçla da düşürebiliriz ama tekrar kürtaj yapabılırız parça kalırsa dedi . Bende doktoruma güvenip teskim oldum . Kalınlığını çok güzel ayarlamış ki tam gününde yine regl oldum . Yumurtlamam herşeyim aynıydı hiçbirşeyim değişmedi .
Doktor önemli bu konularda