balarisi06 canım bende çift rahimliyim 4.ayımda hamile kalmıştım. Ama biz çift rahimlilerde hamile kalma süresi biraz uzayabiliyor. Ben ilk 3 ay için bile kafama çok taktım ya olmazsa diye çünkü yurt dışındaydım oranın saglık şartları kötüydü ve dilimz yeterli degildi olmazsa doktora gtmek için 2 yıl beklemek zorundaydım bunlar beni çok strese soktu ama sonra kendme dedm yaşın genç olursa olur olmazsa zamanı degl demkki kafama takmadgm ay hamile kaldm. Sana da tavsiyem kafana takma düşünme inşallah olacaktr