Aysessss Hsnanr yaaaa oyle mi? Bebek yogun bakimi cok iyi diye duymustum. Ucreti falan nasil oluyor peki cnm?
Hsnanr Aysessss şöyle söylim bizim bebiş başka hastaneden mecburi sevk olduğu için ücret alınmadı yanı o konuda pek bilgim yok
Zmrtbdk Hsnanr ay onu duymadım.Dilek diyorsun sanırım diğer yorumunda gördüm.Kötü mü davranıyormuş yoksa mesleki bir şey mi?
Aysessss Hsnanr normal olacağını sanmıyorum ama aslında çok muallak ne zaman nasıl doğacagı belli değil daha, 26. haftamdayım da yüksek tansiyon sorumum var, zaman gösterecek bakalım cnm
Yesimeliz Hsnanr gokalp beyin asiri yogun olduguni biliyorum canim benim evime cok yakin ama orayi tercih etmedim. Telefonlarina da ulasilmiyor dendi dogrumu
Alessia Aysessss canım soyle dıyeyım bızım gokalp beyle tanısmamıs yıllar omcesını buluyor aıle dostumuz aynı zamanda kendısı emeklı subay benım babamla aynı yerde gorev yaptılar ben eger ızmırde dogursaydım ben gelırım demıstı saat kac olursa olsun
Alessia Aysessss aaa pardon canım acıl bır durumda sezeryana gırermı dıye baska mesajla karısmısım yogun bakımı cok ıyı dıye duydum
Aysessss Alessia bakalım hayırlısıyla yaşayıp göreceğiz, hastahane ve doktor hastasına sahip çıksın da başka bi isteğim yok 🙏🏻🙏🏻🙏🏻