Mom85 NimetDilmen bizim doğumun nasıl olucağı henüz belli değil fakat inş normal olur 🙏🏻🥰🍀 temmuzun başı doğum nasipse
Kahraman35 Mom85 evet aslında ilk haftaları düşündüğümde zaman çok çabuk geçmiş. Şimdi de hemen geçsin sağlıkla kucagimiza alalım istiyorum inşallah 😍