Mom85 Haftadan merhaba melek anneler 🧚🏻♀️ Az kaldı Allahın izniyle inş temmuz başı doğumumuz 🍀 geceleri çok çok zor oluyor ve sıcaklarla iyice hissettirdi. Malum iZmirli olunca yanıyorsunuz bu aylar klimasız geçmiyor😊 hele geceleri klimasız uyuymaıyoruz neredeyse 2 haftadır🥰 benim ilk doğumum olucak 🙏🏻 Nasipse oğluma kavuşucam az kaldı 😜 sizde durumlar nasıl 🍀 şafaklar kaç 🍀
Depresif_polyanna Mom85 31. Hafta benim de izmirden buarada 😊 geceleri zor geciyo sıcak basması terleme kasık ağrısı derken
Zeytinusss Mom85 canım 32-4 istanbuldayım ama yanıyorumm🤣🤣 Allah yardımcımız olsun benim çok kilo almak dışında bir problemim yok ayları sayarken günlere düştük çok heycanliyimmm❤
Kahraman35 Mom85 32 + 2 oldum. ben de geceleri tuvalete kalkmaktan donmekten duzgun uyuyamiyorum maalesef. Bu arada ben de izmirliyim ama görev sebebiyle Erzurumdayız. O yüzden sıcağı hiç hissetmiyorum hele geceleri hiç 😄😄😄
Mom85 Depresif_polyanna Allah kolaylık versin zor olucak son ay ve haftalar 🍀 Sabır 🙏🏻 Sizinde az kalmış ☺️Hayırlı doğumlar olsun hepimize
Mom85 nazldemr heyecan dorukta 🤩Biranda duygular karman çorman oluveriyor değilmi ? Doğumlarımız kolay olsun inşallah ve bebişlerimiz sağlıkla gelsin 🙏🏻🌸
nazldemr Mom85 aynen öle heycan dorukda aynı zamanda korku da 🤣 Amin bütün bebekler sağlıkla gelsin inşallahh ❤️
Mom85 Zeytinusss verirsiniz kiloları dert etmeyin bende 15 kilo aldım 34-36 bedendim 😂 olsun bebek için değer 🙏🏻 Veririz elbet sağlıklı olalımda 💪🏻 Hayırlı doğumlar inş az kalmış sizinde 🥰🥰
Mom85 Kahraman35 32+2 demek 33. Hafta demek☺️ Aynı haftayız ve aynı zamanlarda doğurcsz nasipse 🙏🏻🌸 zaman nasılda hızla geçti 🍀 izmir yanıyooo siz çok şanslısınız 🍀😇
Zeytinusss Mom85 ah canım benim 20 oldu heralde ama takmıyorum artık 😂 amin inşallah ❤ sende hayırla sağlık la bir avaz da alalim bebeklerimizi kucağımiza 👼👶
Kahraman35 Mom85 evet aslında ilk haftaları düşündüğümde zaman çok çabuk geçmiş. Şimdi de hemen geçsin sağlıkla kucagimiza alalım istiyorum inşallah 😍
Pnrvlkn Mom85 32. Hafta bende aydındayım çok sıcak insan bunalıyor gerçekten yaz doğumu olucak inşallah zor olmaz 🤗
Humeyra14 32+4’deyiz bizde. Gece dönememeler uykusuzluk ayak yanması bel ağrısı hepsi bizdede var. 12 kilo aldım. Hayırlısıyla doğum zamanı çabucak gelse ne güzel olacak çok ağırlaştık hareket zar ediyorum canım acıyor..
Mom85 Humeyra14 aynen bende böyleyim 🙏🏻 Ayak ağrılarım feci kaburga ağrıları yanına kar kalıyor ☺️ Bel ağrısı ve ayak krampları derken çok çok zorlanıyorum bende ☹️ Allah yardım etsin hepimize 🌸🍀
Sad3c3m Mom85 35 haftalık oldum bende bugün burası da öyle şimdiden 35 dereceleri görüyoruz 🤧 temmuzda ortalık alev topu olacak bebekler isilik olmadan büyütebilsek bari☺️