Merhaba, öncelikle hayırlı olsun bebişiniz☺️ Ben 30 haftalık hamileyim ve 19 kilo aldım 🙈 nasıl aldım bilmiyorum ama hamile kaldığımda 48 kiloydum ve çok yememe rağmen hiç bi zaman 50 kiloyu görmemiştim. Çok şükür şeker sorunum çıkmadı. Çok aşırıya kaçmamak kaydıyla canımın istediğini yiyorum çok çabuk acıkıyorum. Demem o ki asla moralinizi bozmayın bende daha 2 ayım var diye düşündükçe korkuyorum daha alıcam diye ama beyaz ekmeği bıraktım bir ay dikkat ettim bir ay boyunca da anca 300 gr aldım. Unutmayın herkesin bünyesi ve vücudu bir değil. 🙏🏻