Benim adet günümde 19 du .. 2 günde bir kan tahlili ile takip ettik .. 2 günde bir degerin en az 2 katına cıkmıs olması gerekiyor sizde takip edin 2 gün sonra tekrr kan verin .. 10 günlük geçikme için normale göre düşük bir deger ama geç döllenmede olmus olabilir önemli olan bu degerin 2 günde bir 2 katı artması bin binbeş yüz arasına gelincede kese görünüyor.. keseyi görğnce tüm korkular gidiyor 😊