Elf_Tk89 canım ben de 11 haftaya kadar yogun bulantı göğüs ağrısı yaşıyordum bir sabah kalktım hiçbirşey yok hemen eşimi aradım doktoruma gittik.doktorum güldü 9 ay boyunca tüm belirtileri hergün yaşıyor olsan hamilelilk geçmez bir gün olacak bir gün olmayacak veya hiç olmayacak zamanla vücut hamılelıge alısıyormus.şimdi 15 haftalığım mesela bişey hissetmiyorum hergün endişeleniyorum ama rahat olmak gerek biz gerildikçe bebişlerimizde geriliyordur.