Arkadşlar merhaba. Ben 13 haftalık hamileyim bulantım kusmam çok aşırı derecedeydi. Bugün hiç kusmadım midemde bulanmadı karnım çok şişiyordu sanki oda inmiş gibi birde yatarken kalkarken zorlanıyrdum bazen ağrı bile girerdi bunların hiç biri yok sanki hamile değilmiş gibiyim eski halimdeyim bel ağrımda kalmadı 1 gün içinde bunların olması beni korkuttu açıkcası bugün gidicem doktora ama korkudan düşünmekten uyuyamıyrm sizce kalbi falan mı durmuştur. Başına gelen duyan bilen bana bişi söylesin lütfen.